Színezd át a TeszVeszt!     
Tedd egyedivé az oldalt!    eredeti grafit baba babarózsa baba kék csokoládé retro virágok
Bezár     

5 jó tipp sikeres eladáshoz - Növeld sikered esélyét!

1. Nézz körül a Teszveszen!  |   2. Ha már eldöntötted, hogy eladni szeretnél...  |   3. Növeld sikered esélyét!
4. Használj kiemeléseket!  |   5. Teendők a sikeres aukció után...

3. Növeld sikered esélyét!

A lehető legkörültekintőbben állítsd össze az eladásra kínált áru teszveszes termékoldalát. Sokszor már az is bőven elég, ha belegondolunk, hogy mi lenne az a néhány információ, amit szeretnénk megtudni egy hasonló termék megvásárlásakor. Íme néhány jó tipp, hogy minél nagyobb sikerrel értékesítsd termékedet a Teszveszen:

Egy jó minőségű kép többet ér, mint ezer szó.
Egy jó minőségű kép a Teszveszen is többszörösére növeli az eladás esélyét, hiszen a potenciális vásárlók először a listázó oldalakon vagy a képes ajánlatok között keresnek, mielőtt egy konkrét termék terméklapját megnéznék.

Növeld sikered esélyét!

A Teszveszre feltett termékről nem szükséges művészi fotókat készítened - a lényeg, hogy az áru, illetve annak egy fontosabb részletei (pl. sérülések, azonosítószám) jól láthatóak legyenek. Ha a terméket több oldalról is fontos bemutatni, akkor tölts fel több fotót róla! Érdemes odafigyelned, hogy a képek mérete ne legyen se túl kicsi, se túl nagy: a 800x600 pixeles felbontás a legtöbb esetben elegendő, a 120 kB nagyság fölötti fotók feltöltése pedig nem is lehetséges.

Egy jó minőségű kép többet ér, mint ezer szó

Fontos a jó címsor.
Ez az, amit listázáskor, vagy a keresések eredményeinek megadásakor először meglát az adott terméket kereső felhasználó. A jó címsor kiemeli a terméket a többi hasonló közül és segít, hogy lehetséges vevői azonnal megtudhassák róla a legfontosabb információkat. Milyenek a jó címsorok?
  • Egy tökéletes termék címsornak pontosan kell tartalmaznia, hogy mi is az, amit eladni szeretnél.
  • A Teszveszen nagy valószínűséggel senki sem fog rákeresni különféle (pl. gyönyörű, fantasztikus) jelzőkre - annál inkább a legfontosabb paramétereire egy-egy terméknek! Jól teszed hát, ha a termék címsorában mindig szerepelteted az árverésre bocsátott áru márkáját, gyártóját és az anyagát!
  • Mindig emeld ki azt a különlegességet vagy specialitást, ami a te termékedet megkülönbözteti az ugyanabban a kategóriában szereplő többi árutól (pl. kiemelkedően jó ár, nagy teljesítmény, újszerűség, ritkaság, stb.)!
  • Takarékoskodj a karakterekkel!
Rossz, nem hatékony címsorok Helyesen
autó eladó Renault Laguna (1995) 2.0RT x forintos kikiáltási áron!
Számítógép monitorral P IV 1.5GHz Dell PC, 512MB RAM,DVD RW!

A termékleírás legyen pontos, alapos és egyben frappáns; legyen részletes és a valóságnak minden tekintetben megfelelő. Ez ugyanis a sikeres eladás záloga! A termékleírásban nem kell regényeket írni; inkább legyen tömör, de tartalmazza a termék legfontosabb paramétereit. Ha több információt akarsz megosztani az érdeklődőkkel, akkor érdemes felsorolásszerűen pontokba szedned a tudnivalókat.

A termékleírás legyen pontos és frappáns


« 2. Ha már eldöntötted, hogy eladni szeretnél...
 
4. Használj kiemeléseket! »