Piacterünkön ugyan kis számban, de előfordul, hogy két felhasználó egy adásvétel kapcsán vitába keveredik. A felek egyéni mérlegelés keretében dönthetnek arról, ha nem sikerül tisztázni a problémát, hogy negatív értékelést készítsenek-e partnerükről?
A Big2 Platform Kft., mint a piacterek üzemeltetője, a vitás esetek rendezésébe közvetlenül nem avatkozhat bele, hasonlóan egy valódi piachoz. Ilyen esetekben különösen fontos, hogy semleges álláspontot képviseljünk, hiszen nem vagyunk jelen az adásvételnél, nem ismerjük a terméket, így nincs lehetőségünk megállapítani azt, hogy melyik félnek van igaza. Amikor elutasítunk egy értékeléstörlést, azt nem azért tesszük, mert kételkednénk bárki szavában, viszont nekünk jogi felelősséget kell azért vállalni, ha eltávolítunk egy értékelést a piactérről.
Ha negatívot értékelést szeretnél adni...
Ha a legnagyobb igyekezet ellenére nem sikerül tisztázni a problémát, és negatív értékelést kívánsz adni, akkor javasoljuk, hogy ügyelj az alábbiakra:
Ha negatív értékelést kapsz, vagy úgy érzed ezt fogsz kapni...
Ha a legnagyobb igyekezet ellenére úgy érzed, hogy partnered negatív értékelést fog adni, akkor javasoljuk, hogy minden esetben reagálj rá ügyelve az alábbiakra:
Álláspontunk és tapasztalataink szerint, ha egy negatív értékelés és az arra adott válasz tényszerű, személyeskedéstől mentes, amelyből kivehető, hogy Te konstruktív felhasználó vagy, inkább megerősíti a potenciális partnereidet abban, hogy probléma esetén bátran fordulhatnak hozzád, hiszen nyitott vagy annak rendezésére.
Az a felhasználó, akinek összes visszajelzése két negatív vagy visszajelzéseinek (pozitív, semleges, negatív) minimum 20 százaléka negatív és visszajelzései között legalább két negatív található, a Vatera piacteréről kizárásra kerül.