Színezd át a TeszVeszt!     
Tedd egyedivé az oldalt!    eredeti grafit baba babarózsa baba kék csokoládé retro virágok
Bezár     

Segítség a teszveszezéshez

Felfüggesztették egy aukciómat, mi a teendőm?

A TeszVesz moderátorai 24 órán belül ellenőriznek minden, a piactérre feltöltött aukciót. Ha olyan termékkel találkoznak, ahol maga a termék nem tiltott, azonban a meghirdetés módja valamilyen okból nem felel meg a szabályoknak, a terméket felfüggeszthetik az aktív kínálatból. Ekkor az eladó emailben értesítést kap a felfüggesztésről és annak pontos okáról.

Ha a fenti okból felfüggesztették egy aukciódat, az értesítéstől számított 5 nap áll rendelkezésedre, hogy módosítsd a terméklapot és kijavítsd a hibát. A felfüggesztett, módosításra visszaküldött terméket a Saját oldalaim ? Eladás ? Módosítandó termékek menüpontban találhatod meg. Itt két lehetőség áll rendelkezésedre: Módosítás a terméken és Képek módosítása.

Az első lehetőséget választva a termék adatlapjára kerülsz, ahol elvégezheted a hiba kijavítását. Ezután, hasonlóan egy új termék feltöltéséhez, jóvá kell hagynod a változtatásokat, hogy az aukciód visszakerülhessen az aktív kínálatba.

Ha moderátoraink a képekkel kapcsolatban jeleztek problémát, a Képek módosítása lehetőséget kiválasztva tudod megváltoztatni a termék fotóit. Fontos azonban, hogy ezután a Módosítás a terméken gombra is rá kell kattintanod, és jóvá kell hagynod a termék adatait, hogy aukciód visszakerülhessen a listázásokba.

A fentiek szerint módosított termékek a módosítás jóváhagyása után már nem jelennek meg a Módosítandó termékek menüpontban.

Fontos tudni, hogy a tiltott vagy más okból súlyosan szabálysértő termékek esetében moderátoraink továbbra is élhetnek a termék végleges eltávolításának lehetőségével. Kérünk, hogy termékfeltöltés előtt ismerd meg a TeszVesz Felhasználási Feltételeit vagy fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül.

Mi történik a licitált aukciókkal?

Ha a termékeden érvényes licit van, az a felfüggesztéskor sajnos törlődik. Azonban, ha a rendelkezésre álló idő alatt elvégzed a megfelelő javítást, és terméked visszakerül a listázásokba, a korábban arra licitáló felhasználókat erről emailben értesítjük, egyúttal lehetőséget adunk nekik korábbi licitjük egy kattintással történő újbóli megtételére.

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!