Színezd át a TeszVeszt!     
Tedd egyedivé az oldalt!    eredeti grafit baba babarózsa baba kék csokoládé retro virágok
Bezár     

Dr. Joseph Murphy: Tudatalattid csodálatos hatalma 9. - A szentségek értelmezése


Látogatók: 36
Megfigyelők: 0
(Aukcióazonosító: 3186933689)
Dr. Joseph Murphy: Tudatalattid csodálatos hatalma 9.  -  A szentségek értelmezése - Ezoterikus elméletek kép
Kattints, ha nagyobb méretben is meg szeretnéd nézni a képet! Nagyításhoz vidd az egeret a kép fölé!
Ajánlat részletei:

Mutasd meg másoknak is!

Facebook-megosztás Pinterest megosztás
A termék sikeresen elkelt licittel.
  • Sikeres licit:
    3 600 Ft
  • Kikiáltási ár:
    3 600 Ft

Szállítás és fizetés

Szállítás és fizetés módja Szállítási alapdíj Átadási helyek    
Más futárszolgálat előre utalással 1400 Ft/db      
Ajánlott levél előre utalással 975 Ft/db      
Személyes átvétel 0 Ft/db
  • V. kerület
   
MPL Csomagautomatába előre utalással 995 Ft/db      

Garancia: 1 hónap

Termékleírás - Dr. Joseph Murphy: Tudatalattid csodálatos hatalma 9. - A szentségek értelmezése


Kiadás: Szakálos, Kaposvár, 1999

ISBN: 9639072141

Oldalak száma: 224

Állapot: Jó. A címoldalon egy telefonszám bejegyzés golyóstollal, a hátsó borítólap alsó sarkán egy kisebb meghajlás nyoma, a további oldalak tiszták, épek.

Rövid leírás

Az ima választ ad minden kérdésre, az ima megold minden problémát. Dr. Murphy az imának egészen sajátos módszerét alkalmazza, amely módszer a Biblián alapul, és hogy hatásos, az már számtalan esetben bizonyítást nyert. A szerző világosan, közérthetően magyarázza el, miként viszonyuljunk embertársainkhoz, miként imádkozzunk értük.
E kötet bizton nevezhető az egészség, a bőség, a lelki béke és a sikeres emberi kapcsolatok kulcsának.

Kérdések (az eladóhoz intézett kérdések és válaszok itt jelennek meg)

Még nem érkezett kérdés. Kérdezni a vásárlás előtt a legjobb.

Licittörténet

Felhasználó Összeg Dátum
tsapa11(35) 3600 Ft 2022.08.18. 13:39:05

Galéria - további termékek az eladó kínálatából

  Kapcsolódó top 10 keresés és márka