Az oldal TeszVesz névvel 2005 elején kezdte meg működését, felhasználói leginkább az otthonról internetező nők köréből kerülnek ki, a márkaismertség is náluk a legmagasabb.
A TeszVesz sikerének titka a felhasználók által létrehozott közösségi erő az, ami szervesen kapcsolódik az aukciós portálhoz és a hosszútávú eredmények záloga. A TeszVesz felhasználói lelkes fórumozók, szeretnek közösségi életet élni, ami erős összetartó erőt jelent mindazok számára, akiknek a mindennapjai nehezen képzelhető el anélkül, hogy fórumok aktív résztvevői legyenek, akár aukcióznak az oldalon, akár nem. 2010-ben a TeszVesz a Facebookon is megjelent saját rajongói oldallal, felhasználói legnagyobb örömére.
Az oldalon napi átlag 120 ezer körüli látogatószámot és 4–5 millió oldalletöltést mérnek. Egymillió körül van az elérhető termékek száma az oldalon, miközben naponta 60–70 ezer aukciót indítanak. Ennek eredményeként a TeszVeszen havonta több mint 350 ezer termék cserél gazdát.
A Medián Webaudit által mért oldalletöltések alapján a Teszvesz.hu a legnagyobb magyar weboldalak között foglal helyet.
Az elmúlt évek során felépült egy márkahű, az oldalhoz lojális, a funkcióit és felépítését kiválóan ismerő kiterjedt felhasználói közösség, akiket az aukciózáson kívül a TeszVesz.hu fórumain és közösségi oldalain folyó aktív társasági élet is az oldalhoz köt.