Színezd át a TeszVeszt!     
Tedd egyedivé az oldalt!    eredeti grafit baba babarózsa baba kék csokoládé retro virágok
Bezár     

Segítség a teszveszezéshez

Hogyan egyenlíthetem ki a tartozásom?

1. Bankkártyával történő fizetés a TeszVesz ajánlásával
A legnépszerűbb és leggyorsabb fizetési mód a TeszVeszen, mellyel a befizetett összeg néhány percen belül jóváírásra kerül felhasználói egyenlegeden.
A Simple online, bankkártyás fizetési szolgáltatásának használata felhasználóink számára díjmentes. Ennek köszönhetően a banki utalással szemben, tranzakciós díj fizetése nélkül rendezheted számláidat.

A Simple használatával el tudod menteni bankkártya adataidat. Ennek köszönhetően pedig lehetőséged nyílik számláidat néhány kattintással rendezni, vagy akár azt is beállíthatod, hogy kiállításra kerülő számláid automatikusan kiegyenlítésre kerüljenek.
Fontos tudnod, hogy bankkártya adataid a Simple rendszerében kerülnek eltárolásra!

Ha számláidat bankkártyával szeretnéd befizetni, akkor jelentkezz be saját oldaladra, majd lépj a Fiókom > Számlázás > Számlázott tételek menüpontba és kattints az  "Összes hátralék befizetése", vagy egy adott számla mellett található "Befizetem" gombra.
További információk a Simple online bankkártyás fizetésről >>

2. Banki utalás
Ezzel a fizetési módszerrel a befizetett összeg az átutalástól számított maximum két munkanapon belül jóváírásra kerül felhasználói egyenlegeden.

Nagyon fontos, hogy tartozásodat a saját TeszVesz fiókodhoz tartozó egyedi számlaszámra utald, a befizetéseket ugyanis ez alapján azonosítjuk. A felhasználói fiókodhoz tartozó egyedi számlaszámot saját oldaladra belépve, a Fiókom > Számlázás > Számlázott tételek menüpontban találod meg.

3. Készpénzbefizetés
Tartozásod rendezésére személyesen, az ING Bank budapesti fiókjában, kizárólag az alábbi címen van lehetőséged: 1068 Budapest, Dózsa György út 84/b. Befizetésed, a banki utaláshoz hasonlóan, maximum két munkanapon belül jóváírásra kerül felhasználói egyenlegeden.

Ebben az esetben célszámlaszámnak a Fiókom > Számlázás > Számlázott tételek menüpontban található 24 jegyű bankszámlaszám első 16 karakterét add meg, az utolsó 8 karaktert pedig a közlemény rovatba írd. Amennyiben a közlemény rovatban nem szerepel az utolsó 8 számjegy, a befizetést nem tudjuk lekönyvelni és jóváírni!

4. Postán kérhető rózsaszín csekk
Amennyiben a fent megjelölt fizetési módok egyikén sem tudod rendezni tartozásod, akkor postai rózsaszín csekken keresztül is befizetheted hátralékodat. Ebben az esetben azonban az összeg jóváírása akár öt munkanapot is igénybe vehet.

Az összeg megfelelő azonosításához fontos, hogy a csekken az alábbi adatok szerepeljenek:
- Dante International Kft.
- TeszVesz fiókodhoz tartozó egyedi bankszámlaszámod, amit saját oldalad Fiókom > Számlázás > Számlázott tételek menüpontjában találsz meg.

További hasznos információk

Közelgő fizetési határidő esetén érdemes a bankkártyás fizetést választani, ellenkező esetben ugyanis a befizetés ellenére is korlátozás alá kerülhet felhasználói fiókod, hiszen az összeg jóváírása több napot is igénybe vehet.

Lehetőség van egyszerre, nagyobb összeget is átutalni egyedi számlaszámodra, melyet későbbi számláid kiegyenlítésére használhatsz fel, ezzel elkerülve a fizetési felszólításokat és az esetleges korlátozásokat.

A fizetési mód kiválasztásakor kérjük, mindenképpen vedd figyelembe a fent megadott jóváírási határidőket!

Ha befizetésed a megadott határidőn belül nem kerül jóváírásra teszveszes egyenlegeden, úgy az oldal alján található Kapcsolatfelvétel gombra kattintva tudsz segítséget kérni Ügyfélszolgálatunktól.

« Vissza az előző oldalra

Nyomtatás


Hasznos volt ez az információ?

Kapcsolatfelvétel

További kérdésed van? Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!